کاشف اسرار-با تصمیم به جا و شایسته مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان،معاون توسعه مدیریت این دستگاه اجرائی که از چند سال قبل عهده دار این سمت بود،با این پست وداع کرد.

به گزارش کاشف اسرار،با تصمیم خردمندانه “شهرود امیر انتخابی”،محمود مشیری که از زمان مدیرکلی”رضا علیزاده سوستانی”عهده دار این سمت بود با پست مذکور خداحافظی کرد و رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان رشت با حفظ سمت به سمت معاون توسعه مدیریت اداره کل منصوب شد.

“حسین میرزایی ولدی” با روی کار آمدن”رضا علیزاده سوستانی”به سمت رئیس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان رشت منصوب شد به دلیل شایستگی ،حق طلبی و ارتباط موثر با رسانه ها حتی رسانه های منتقد مدیرکل قبلی،همواره بر روی اصول خویش ایستاد،دوره ای بدون حاشیه داشته و دارد و هیچ گاه از این سمت کنار گذاشته نشد و قابل تقدیر است.

با آغاز به کار دوره مدیرکلی میراث فرهنگی گیلان و با توجه به شناخت قبلی “شهرود امیر انتخابی”از حسن اخلاق و عملکرد رئیس اداره شهرستان رشت که از قشر جوان می باشد ،با صدور حکمی”میرزایی ولدی”را به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت این دستگاه اجرائی که به عنوان جانشین مدیرکل محسوب می شود،منصوب کرد.

بنا به شنیده ها که صحت و سقم آن در دست بررسی می باشد و هنوز اثبات نشده است،مدیرکل قبلی این دستگاه اجرائی درصدد بود یکی از بانوان شاغل در این دستگاه اجرائی را به سمت رئیس اداره رشت منصوب بکند ولی نتوانست این تغییر را به نتیجه برساند.

دوره مدیریتی “میرزایی  ولدی”بر اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان رشت مورد رضایت برخی از مسئولان استانی بوده که به طور نمونه می توان به سخنان جبار کوچکی نژاد ارم ساداتی و سیف الله مسرور به ترتیب نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و بازرس کل گیلان هنگام بازدید از نمایشگاه گنجینه مارلیک در موزه رشت که سال جاری برگزار شد،اشاره کرد.

در سوابق کاری سرپرست جدید معاونت توسعه و مدیریت، مسئولیت امور شهرستانهای اداره کل، رییس اداره شهرستان رشت، مشاور کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت و رییس هیئت شنای مرکز استان گیلان مشاهده می شود.

پایان پیام

 

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :