کاشف اسرار-ساعت 18 بعد از ظهر 20 مرداد ماه جاری مراسم تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان لاهیجان در تالار شورای اسلامی شهر لاهیجان  و فضای کمی گرم،برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،در این مراسم تجلیل  تعدادی از مقامات از جمله” امام جمعه،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ،فرماندار ،فرمانده نیروی انتظامی و فرمانده سپاه  و تعدادی از خبرنگاران شهرستان لاهیجان و حتی خبرنگارانی از مرکز استان”، حضور داشتند.

photo_2016-08-11_00-51-34

در این مراسم” امام جمعه،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،شهردار و عضو شورای اسلامی و فرماندار لاهیجان “به سئنرانی در باب جایگاه ارزشمند خبرنگاران پرداختند و از حاضرین پذیرایی به صرف آب معدنی،شیرینی و میوه جات شد.

در هنگام ورود به جلسه  نام و نام خانوادگی،نام رسانه محل فعالیت،شماره تلفن همراه و امضاء آنان اخذ گردید،لکن از همه آنان تجلیل به عمل نیامدکه سه پایگاه خبری مرکز استان بودند که قرار شد لوح تقدیر و هدیه ،بعدآ اعطا شود ولی از اهدای لوح و جایزه به رسانه ای دیگر خودداری کردند.

photo_2016-08-11_00-51-39

نکته حائز اهمیت این گونه می باشد شخصی که روز قبل از برگزاری مراسم راسآ تو سط یکی از هم سنگران رسانه ای دارای سابقه مجری گری در راه  رضای خدا ؛معرفی گردید و از این رسانه نبود در لیست قرار گرفت،تجلیل به عمل آمد ولی از مدیرمسئول رسانه معرفی کننده شخص مورد نظر تجلیل به عمل نیامد.

اینک سوال می شود،آیا این مراسم با حمایت فرمانداری و با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری لاهیجان برگزار شد  نشان دهنده میزان توجه نماینده عالی دولت در شهرستان به سخنان اخیر استاندار گیلان مبنی بر کمک مالی به اصحاب رسانه است؟!.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :