جکاشف اسرار- پنج شنبه هفته گذشته مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت،پیامکی را برای مدیرمسئول پایگاه خبری”کاشف اسرار”مبنی بر برگزاری بازی فصل چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان بین تیم های”می رشت سپیدرود”و “بازرگانی امیر نوشهر”در ساعت 11 صبح جمعه 15 مهرماه امسال در ورزشگاه 6 هزار نفری رشت؛ارسال کرد.

photo_2016-10-08_00-14-54

به گزارش کاشف اسرار،به دنبال دریافت این پیامک،خبرنگاری از سوی این رسانه برای پوشش این مسابقات اعزام ولیکن سالن از پذیرش خبرنگار به دلیل آقا بودن ،خودداری کرد،این در حالی می باشد،در پیامک ارسالی از سوی شهرداری،نوع دعوت مبنی بر اعزام آقا یا خانم،قید نشده است.

از زمان شروع به فعالیت پایگاه خبری کاشف اسرار از اردیبهشت ماه امسال و علی رغم ارسال معرفی نامه برای مدیریت ارتباطات شهرداری و درخواست دعوت به مراسمات بر اساس ماده و تبصره 5 قانون مطبوعات،تاکنون به اندازه انگشتان دست از این رسانه جهت پوشش اخبار دعوت به عمل آمده است.

از سوئی دیگر،مدیریت ارتباطات شهرداری رشت از کاشف اسرار برای پوشش برنامه هایی از جمله تجلیل از فرماندهان نیروی انتظامی و یا مدیران میراث فرهنگی گیلان نه تنها دعوت به عمل نیاورده،بلکه در روز جاری پیامکی درباره برگزاری مراسم ترحیم ابوی یکی از مدیران استانی،ارسال کرده است.!!

لازم به ذکر است،شهرداری رشت هفته گذشته نشستی خبری با اصحاب رسانه برگزار نمود،که برپائی این نشست تقریبآ با نشست علنی شورای اسلامی شهر  و حضور رئیس پلیس گیلان شد و تعدادی از خبرنگاران به جلسه شهرداری و برخی هم به جلسه پارلمان شهری عزیمت کردند.

توصیه می شود، شهرداری جهت فراخوان رسانه ها دقت بیشتری انجام دهند، در دعوت چنان چه خبرنگار زن میخواهند آن را در  اطلاع رسانی و دعوت خود ذکر کنند.

پایان پیام

 

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :