اختصاصی کاشف اسرار- شورای هماهنگی ترافیک استان گیلان در جلسه روز شنبه 21 شهریور ماه 1394شمسی،کلیات طرح پیاده راه هسته مرکزی شهر رشت را بعد از بحث و بررسی در جلسه با حضور اعضاتء اصلی و مدعوین و با اکثریت قاطع مورد تصویب قرار داد.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،در این جلسه فقط محمد علی رفیعی نودهی در کسوت رییس شورای اسلامی شهر رشت ، با تاکید بر اینکه زیرساخت برای اجرای طرح پیاده راه آماده نیست،با شرایط موجود مخالفت خویش را با اجرای این طرح عنوان کرد.

پس از ابلاغ تصویب نامه اجرای طرح پیاده راه هسته مرکزی شهر رشت،به شماره نامه 94/80/45/218 مورخ 1394/6/22 توسط رضا اسلامی (مدیر حمل و نقل و دبیر شورای هماهنگی ترافیک استانداری گیلان)،عملیات آماده سازی و زیرسازی اجرای طرح پیاده راه مرکزی شهر رشت از ساعات ابتدایی روز دوشنبه در چهارم آبان ماه 94 آغاز شد.(اینجا را بخوانید)

پس از آن طی مدت زمان 6 ماه در 11 فروردین امسال با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسیدولی از زمان افتتاح تاکنون و در چندین مرحله ،کنده کاری هایی در داخل طرح صورت گرفته است.

به طور نمونه ،دست اندرکاران پایگاه خبری و تحلیلی «خزر بر خط» در 23 فروردین ماه امسال،خبری را با تیتر:«پیاده راه فرهنگی به فاصله چند روز پس از افتتاح، تخریب شد+تصاویر»بر روی خروجی خود منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار، کاشف اسرارحال با فاصله کمتر از یک ماه،بخشی از سنگ فرش در ابتدای خیابان استاد سرای رشت،در مجاورت مجتمع فرهنگی خاتم الانبیاء(ص) و روبروی نمایندگی سایپا و شرکت تعاونی شهرداری این شهر تخریب و با نصب علامت خطر،نمای نامناسبی را پدیدار کرده است که در عکس مشاهده خواهید کرد؟!

این عکس در روز گذشته برابر با هفدهم اردیبهشت ماه تهیه شده  است.به راستی دلایل عجله در برپایی مراسم افتتاح طرح پیاده راه سازی و پس از آن حداقل دوبار کنده کاری در این محدوده چیست؟!

پایان پیام

 

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :