کاشف اسرار-نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل و دبیر فراکسیون گردشگری دوره دهم مجلس شورای اسلامی،”مرتضی طالع ماسوله”را بهترین گزینه برای معاونت رئیس جمهوری و ریاست سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری؛معرفی کرد.

ذبیح الله نیک فر لیالستانی ،در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کاشف اسرار درباره برگزاری نشست یازدهم آبان ماه جاری علنی مجلس شورای اسلامی برای رسیدگی به صلاحیت سه وزیر پیشنهادی،اظهار کرد:برای مسئولان آرزوی توفیق دارم.

وی خاطر نشان کرد:در صورتی که” مسعود سلطانی فر”برای سمت وزارت ورزش و جوانان رای بیاورد،کرسی معاونت رئیس جمهوری و ریاست سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری،خالی می ماند.

این مسئول،تاکید کرد:انتظار داریم سکان دار معاونت رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری؛نگاه ویژه ای به بحث گردشگری  و میراث فرهنگی از جمله استان گیلان داشته باشد.

نیک فر لیالستانی،شمال کشور و از جمله استان گیلان را یک قطب گردشگری نامید و تصریح کرد: سکان دار جدید باید نگاه ویژه ای برای استفاده از مزیت ها و ظرفیت های موجود گردشگری شمال کشور داشته باشد.

وی با اذعان بر این که تاکنون مجمع نمایندگان گیلان جلسه ای را برای معرفی گزینه پیشنهادی جهت عضویت در هیئت دولت تشکیل نداده است،افزود:انشالله همکاران بنده بررسی ها را انجام می دهند و جلسه ای تشکیل و تصمیم گیری بشود.

این مقام سیاسی ،با اشاره به  چندین بار ملاقات با یکی از کاندیداهای گیلانی برای تصدی سمت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری،ابراز کرد:مرتضی طالع ماسوله،نگاه خوبی به روستا و بحث گردشگری  با حفظ مسایل زیست محیطی دارند.

نیک فکر لیالستانی،متذکر شد: نمایندگان برای واگذاری برخی ازمسئولیت در این استان به اشخاص ؛حساسیت فوق العاده ای بر روی بومی گزینی داشتند.انشالله در خصوص برای تصدی پست رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری، پیگیری خواهند کرد که موقعیت گیلان در سطح ملی تقویت بشود.

وی تاکید کرد: انتظار می رود رئیس جمهوری یک توجه ویژه ای به مسائل میراث فرهنگی و گردشگری گیلان  و در جهت حفظ آثار تاریخی نیاکان کوشا باشند و از متخصصین امر کمک بگیرند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی ،در پایان ،یاد آور شد:فراکسیون گردشگری خانه ملت با برگزاری نشست ،نظرات خود را به رئیس جمهوری ابلاغ خواهند کرد .

پایان پیام

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :