صبح امروز در ششمین روز از هفته دولت مقارن با روز سه شنبه 7 شهریور ، 5 پروژه‌ شهری ماسال با حضور مسئولین اعم از فرماندار  و معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ماسال ، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ، جمعی از کارکنان شهرداری و شهروندان عزیز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار ، فرماندار ماسال طی سخنانی در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد شهدا علی الخصوص ” رجایی و باهنر ”  و ابراز ارادت به شهروندان ماسالی از زحمات اعضای شورای اسلامی شهر و نیز شهردار پر تلاش که با داشتن وفاق و همدلی بین آنان خدمات خوب و جهادی در شهر انجام می گیرد ، قدردانی کرد .

غلام رضا گیل چالانی ” با اذعان بر این که دستان اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار خالی می باشد ولی با اقدامات جهادی مطالبات مردم در سطح شهر ماسال انجام می دهند و مشکلات را دارند مرتفع می کنند ، ابراز کرد : آرزو دارم ان شاء الله بتوانید بیشتر به مردم این شهر خدمت بکنید

شهردار ماسال طی سخنانی در این مراسم ضمن عرض تبریک فرا رسیدن هفته دولت به دولت مردان و مردم عزیز ، از اعضای شورای اسلامی شهر که با پیگیری و دنباله گیری کارها سبب تصویب تمام درخواست های شهرداری با 5 رای می شوند ، تشکر کرد .

رامین علیزاده کیش خاله ” خطاب به فرماندار، اظهار کرد : شهرداری ماسال یک مقداری به امکانات نیاز دارد که موارد مورد نیاز در آینده نزدیک طی جلسه مدیریت شهری با شما مطرح می شود .

وی ،متذکر شد : اگر امکانات مورد نیاز در اختیار شهرداری باشد با کمک اعضای شورای اسلامی شهر خیلی از کارها را می توان برای عمران و آبادانی شهر انجام داد تا مشکلات حل و شهروندان بهره مند بشوند .

این مسئول به انجام پروژه نهضت آسفالت از خرداد ماه 1401 تا خرداد ماه سال جاری در شهر ماسال اشاره کرد و گفت : طی این مدت 73 کوچه ، معبر و خیابان توسط شهرداری در طول 14 کیلومتر به مساحت 70 هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد تومان آسفالت شده است .

به گفته علیزاده کیش خاله ” انجام آسفالت مذکور از محل اعتبارات داخلی بوده که به صورت نمادین خیابان فارابی ” که یک خیابان مواصلاتی بین چند روستا و شهر ماسال به طول حدود 700 متر و اعتباری حدود 3 میلیارد تومان می باشد انجام شد

گفتنی است در اقدامی جالب و ارزشمند روبان افتتاح خیابان فارابی ” بنا به تقاضای فرماندار توسط یک پاکبان شهرداری ماسال با لباس پاکبانی بریده شد .

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :