کاشف اسرار-با گذشت 4 ماه از انتصاب “رسول آمویی”به سمت”مدیر شرکت مخابرات گیلان”،این مدیر غیر بومی و کرمانشاهی،نسبت به برگزاری نخستین نشست خبری با تعداد محدودی از اصحاب رسانه در طی روزهای گذشته اقدام کرد.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،انتصاب “آمویی”به این سمت مورد اعتراض شدید استاندار و  دوازده تن از نمایندگان گیلان مواجه شد،به طوری که نماینده عالی دولت در استان با انجام مکاتبه ای با وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات از “آمویی”به عنوان مدیری فاقد سابقه مدیریتی مثبت و قابل قبولی توصیف و بر عدم حمایت، پشتیبانی و همکاری مجموعه مدیریت عالی استان و نیز کارکنان شرکت مخابرات استان تاکید و مسوول عواقب این ناهماهنگی را بر عهده مسئولان شرکت مخابرات ایران دانست.

نامه-استاندار-گیلان-به-وزیر-ارتباطات-374x498

انجام این مکاتبه سبب حمایت 12 تن از  نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از تصمیم نماینده عالی دولت در گیلان مبنی بر اعلام عدم همکاری مدیر عالی دولت در استان و دعوت حضور مدیر مخابرات منطقه در کلیات جلسات منعقده استانداری و درخواست لغو حکم”آمویی”شدند،لکن علی رغم تمام مخالفت ها هم چنان وی در این سمت مشغول به فعالیت است.

نامه-نمایندگان-مدیرعامل-مخابرات-گیلانطبق تصاویر موجود نزد کاشف اسرار برگرفته از سایت مخابرات گیلان،تعداد محدودی از اصحاب رسانه در این نشست خبری حضور یافته است،با توجه به این که استفاده درست از هر رسانه یا مجرای ارتباطی، از الزامات راهبردی روابط عمومی  می باشد،اینک سوال می شود آیا تعداد کم اصحاب رسانه شرکت کننده در این نشست خبری،دلیل متقن بر ارتباط ضعیف مدیر روابط عمومی این شرکت با تمام اصحاب رسانه فعال است که از سنوات گذشته تاکنون نسبت به پوشش خبری این تشکیلات اقدام کرده اند،است؟

نادر صالح که لاهیجانی و سالیان متمادی به عنوان مدیر روابط عمومی مخابرات گیلان فعالیت داشته و در اوایل فعالیت”رضا خضر دوست”به سمت”رییس اداره بازرسی مخابرات”منصوب گردید،مدتی است دوباره به سمت مدیر روابط عمومی منصوب و به جای این که از ظرفیت تمام اصحاب رسانه فعال و توان مند برای دست یابی شرکت محل خدمت خویش برای نیل به اهداف خود  استفاده و  هم چنین دفاع از مدیر مافوق خویش که در بدو انتصاب مورد اعتراض برخی از مدیران ارشد استانی قرار گرفت،از  توان همه رسانه ها معاضدت بگیرد،دلیل عدم دعوت از تمام اصحاب رسانه فعال از سنوات گذشته تاکنون،در هاله ای از ابهام است؟!

ناگفته نماند مدیر غیر بومی مخابرات گیلان دو ماه قبل در هنگام بازدید از طبقات و دیدار چهره با چهره با کارکنان تحت مدیریت خویش با تعدادی اصحاب رسانه مواجه و در برابر درخواست انجام مصاحبه فوری،بر دعوت از آنان در اولین نشست خبری تاکیدو رو به مدیر روابط عمومی خواستار دعوت از آنان شد،لکن مثمر ثمر نگردید و طی روزهای گذشته دعوتی از آنان به عمل نیامد و طبق موازین دین مبین اسلام مبنی بر وفای به عهد نبوده است.

مدیر مخابرات منطقه گیلان بعد از ظهر امروز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کاشف اسرار در واکنش به عدم وفای به عهد و دعوت از تعدادی اصحاب رسانه به اولین نشست خبری خویش،اظهار کرد:”چه کار کنم با آقای صالح صحبت کنید”

وی با بیان نکته مبنی بر این که مگر در ذهن بنده می ماند و باید باقی بماند برای اولین نشست خبری دعوت به حضور کنم،خاطر نشان کرد:”باید با آقای صالح صحبت می کردید و گله کردن از وی چه ربطی به بنده دارد،مگر من دعوت کرده ام و می شناسم؟بنده دو ماه قبل شما را دیده ام و السلام و خداحافظ”.

لازم به ذکر می باشد مدیر مخابرات منطقه گیلان  بر عدم شناخت از اصحاب رسانه استان اذعان و توپ را به زمین مدیر روابط عمومی تحت امر خویش انداخت و عدم شناخت وی از اصحاب رسانه یاد آور نکته کلیدی مبنی بر سخنان اعتراض آمیز دو تن از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی درباره غیر بومی بودن”آمویی”است.

غلام علی جعفر زاده ایمن آبادی در این باره طی گفتگویی با صدا وسیما،تصریح کرد:”اگر مدیرانی نظیر رییس کل دادگستری و بازرسی بومی نباشد خوب است ، زیرا در استان آشنا و فامیل  ندارد و این مساله باعث بهتر اجرا شدن عدالت می شود اما در دیگر دستگاه ها بهتر است مدیران کل بومی باشد چرا که  با شناخت از موقعیت استان عملکرد بهتری خواهند داشت”.

نماینده دیگر مردم رشت در مجلس شورای اسلامی هم طی مصاحبه ای با صدا و سیما،اذعان کرد:انتصاب یک مدیر غیر بومی توهین به فهم و شعور گیلانیان است .

به گفته محمد صادق حسنی جوریابی:”این امر در صورتی پذیرفتنی است که در استان مدیران ضعیف و ناکارآمد داشته باشیم در حالیکه گیلان مدیران با تجربه و کارآمد زیادی دارد”.

پایان پیام
.

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :