کاشف اسرار-رییس پارک علم و فن آوری گیلان شایعات و اتهامات بیان شده در فضای مجازی تلگرام مبنی بر ادعای بروز اختلاس در این نهاد دولتی را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،مجید متقی طلب امروز در نشست تجلیل از خبرنگاران به مناسبت فرا رسیدن 17 مرداد در برابر تقاضای تعدادی از خبرنگاران جهت واکنش به اتهامات و شایعات مطرح شده علیه پارک علم و فن آوری گیلان در فضای مجازی تلگرام،اظهار کرد:این مطالب را به دلیل این که ارزش وقت گذاری ندارد،نمی بینم.

وی در مقام دفاع از اتهامات مبنی بر بروز اختلاس در پارک علم و فن آوری گیلان و یا انجام سفر صورت گرفته پنج نفره به آستارا خان روسیه و حضور خانمی در بغل دست،خاطر نشان کرد:این عکس را برداشته،تدوین و پخش کرده و بگویندفلان،اینها اخلاقی نیست و ضمن این که بنده از سال 87 دارم این موضوع را تحمل می کنم

این مسوول با ادعا بر این که آن شخصی که این کار را دارد انجام می دهد  روزانه پنج فکس با امضای جعلی برای وزارت علوم ارسال می کرد تا حالت تخریب صورت بگیرد،ادامه داد:همین شخص که خود را به عنوان کارشناس ارشد روابط بین الملل معرفی کرده بود طبق مدارک موجود با دیپلم قلابی به پارک علم و فن آوری استان ورود کرد و اگر افرادی علاقه مند هستند بیایند تا نشان بدهم.

متقی طلب،متذکر شد:این شخص هم اکنون مدافع حقوق بشر شده ،این در حالی می باشد یکی از کارمندان بنده ضرر پنجاه میلیون تومانی وی را به دلیل جعل امضاء که داد دارد پس می دهد.

وی انتشار این گونه مطالب از لحاظ وجدانی و اخلاقی را دارای بار دانست و تصریح کرد:باید به این موضوع توجه داشته باشیم و نباید بدون توجه این گونه مطالب را باز نشر بدهیم،ضمن این که پسرم به من می گوید روزی نمی شود که دو تا سه نفر از بنده سوال نکنند و با حیثیت بازی کند.

رییس پارک علم و فن آوری گیلان، بیان کرد:شخص منتشر کننده در فضای مجازی قیچی که ندارد و دارد با حیثیت ملت بازی می کند،همین اندازه بگویم و بقیه آن بماند.

متقی طلب در پایان خطاب به خبرنگاران حاضر در جلسه با تاکید بر این که یک هدیه کوچکی ارزش آن چنانی ندارد و اصلا در شان شما نیست و فقط به اندازه کوچکی ما است ختم جلسه را اعلام کرد.

ناگفته نماند علی رغم تاکید این مسوول مبنی بر اعطای هدیه به خبرنگاران و اخذ نام و نام خانوادگی،رسانه حاضر در جلسه و امضاء به خبرنگاری کارت هدیه بانک ملی،تابلو و کتاب تعلق نگرفت  و مستندات موجود است.

اینک سوال می شود آیا اخذ نام و نام خانوادگی،رسانه حاضر در جلسه و امضاء و پس از آن اهدای هدایا و عدم اعطای هدیه به خبرنگاری علی رعم اخذ این موارد درست و بر مبنای قانون است یا خیر؟

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :