کاشف اسرار _ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: کارخانه تولید اسید فسفریک خوراکی در محل منطقه ویژه اقتصادی خرم‌آباد از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار است.

به گزارش  کاشف اسرار ” گیلان ” از روابط‌عمومی استانداری ، امید امیدی شاه آباد اظهارداشت: حجم سرمایه‌گذاری این پروژه ۵همت است و زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر را فراهم می‌کند.

وی ادامه‌داد: این کارخانه هم‌اکنون در مرحله نصب تجهیزات قرار دارد و سهم سرمایه‌گذاری خارجی این پروژه ۴۶ میلیون دلار می‌باشد که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی خرم‌آباد، فعالیت خواهد کرد.

این مسوول ، گفت: حمایت از بخش خصوصی جهت ایجاد اشتغال به‌عنوان یکی از راهکارهای بهبود معیشت مردم در دستور کار مجموعه مدیریتی استان قرار گرفته و در این مسیر حرکت می‌شود.

پایان پیام

اشتراک این خبر در :