کاشف اسرار-مسئول روابط عمومی ستاد انتخاباتی حسن روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مرکز گیلان از عدم تحقق قول های مکرر استاندار این استان برای انجام وقت ملاقات از اسفند 92 تاکنون به شدت انتقاد کرد.

خلیل اخوان اصغری در گفتگو با خبرنگار کاشف اسرار با اشاره به سفر خواهر زاده رییس جمهوری دولت اصلاحات و نماینده مردم اردکان در دوره های ششم تا دهم مجلس شورای اسلامی به گیلان در اسفند 92،اظهار کرد:”محمد رضا تابش“در جریان این سفر با “محمد علی نجفی امیر کیاسر” مذاکره ای را انجام و این مقام استانی قول ملاقات طی روزهای بعد و تحقق مواردی داد که به قول های خویش وفا نکرد.

وی در تبیین دلایل و مستندات خویش در این باره،خاطر نشان کرد:نماینده مردم اردکان پس از انجام مذاکره و اخذ قول،در هامش نامه ای این موضوع را مرقوم و به استاندار گیلان ارائه شد ولی متاسفانه به درخواست و توصیه این مقام سیاسی و نماینده مجلس توجهی نکردند که جای بسی تاسف دارد.

به گفته این فعال رسانه ای ،استاندار گیلان پس از پایان سفر وزیر پیشین ارتباطات به گیلان در سال گذشته و بعد از بدرقه محمود واعظی،به دنبال ارسال پیامک از سوی بنده،با برقراری تماس تلفنی قول انجام وقت ملاقات در روزهای بعد را دادند ولی به این قول هم توجهی نکردند.

اخوان اصغری،متذکر شد:استاندار گیلان در جریان برگزاری مراسم ترحیم رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در رشت زمان مواجهه رو در رو بار دیگر قول تنظیم وقت ملاقات را طی روزهای بعد دادند که این بار هم مانند دفعات قبل عملی نشد.

وی آخرین قول ملاقات داده شده توسط استاندار  و هم چنین مدیر کل روابط عمومی استانداری گیلان را در جریان نشست رسانه ای به مناسبت هفته دولت امسال عنوان و تاکید کرد:فایل صوتی وعده”نجفی امیر کیاسر”و”یوسف گلشن”در بین خبرنگاران به بنده مبنی بر تعیین وقت بعد از هفته دولت موجود است.

مدیر مسوول پایگاه حبری کاشف اسرار و عضو هسته حقوقی ستاد روحانی در یازدهمین دوره ریاست جمهوری،وظیفه تنظیم وقت ملاقات با استاندار گیلان را بر عهده مدیر کل روابط عمومی استانداری دانست .

اخوان اصغری،تصریح کرد:”گلشن”که در دولت دهم به این سمت منصوب شده از تعیین وقت ملاقات خودداری میکند و تاکید دارد: شکایت کنید”و در این باره مستند موجود است.

وی بیان کرد:شاید مظلوم و گرفتاری بخواهد در اسرع وقت به جای دیدار با مدیر کشوری،در ابتدا مشکل خود را با نماینده عالی دولت در استان در میان بگذارد تا حل و فصل و یا چاره جویی فوری بکند و نه این که به دراز بکشد،لکن بی اعتنایی و عدم وفا به قول خلاف تاکیدات بزرگان دین مبین اسلام است.

مسئول روابط عمومی ستاد انتخاباتی حسن روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مرکز گیلان، یاد آور شد:هر مرتبه تماس و پیامک برای” برادر و رییس دفتر رییس جمهوری دولت اصلاحات و یا برخی مقامات کشوری  ارسال شده بلافاصله پاسخ لازم داده شده که من جمله تبریک عید سعید غدیر خم ماه جاری است،لکن جای بسی تعجب می باشد استاندار گیلان که یک مقام محلی هستند،پاسخگو نیستند!

اخوان اصغری در پایان با کلامی گهربار از پیامبر اکرم(ص)،بیان کرد:”هرکس بشنود صداي مسلماني را که فرياد مي کند: مسلمانان به فريادم برسيد و او کمک نکند, ديگر مسلمان نيست“.

پایان پیام

 

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :