کاشف اسرار-قائم مقام شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان گیلان از 8 نفر متمایل به تصدی پست استانداری این استان که اکثریت آنان جزو نیروهای بومی هستند رونمائی کرد و مدعی شد:”گزینه تصدی استانداری گیلان تا امروز و یا فردا نهایی و معرفی می شود”.

اسحاق راستی امروز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کاشف اسرار در حوزه سیاسی،سیاست وزیر کشور دولت دوازدهم را تغییر استاندار سراسر کشور عنوان و اظهار کرد:از سیاست های کاری “عبدالرضا رحمانی فضلی”در دولت دوازدهم؛تغییر و یا جابه جایی استانداران فعلی است.

به گفته وی،وزیر کشور در نظر دارد نسبت به جا به جایی استان دار فعلی گیلان و انتصاب در استان البرز اقدام فوری بکند و بر این اساس افراد و مجموعه های مختلف نظرات متفاوت دارند.

این فعال سیاسی با اشاره به نشست اخیر مجمع نمایندگلان گیلان با سخنگوی دولت به منظور تعیین استاندار برای این استان،ادامه داد:”محمد باقر نوبخت حقیقی”در این جلسه از نمایندگان مردم در خانه درخواست کرد سه گزینه برای تصدی پست نماینده عالی دولت در استان معرفی بکنند ولی نمایندگان نتوانستند به جمع بندی برسند.

راستی،خاطر نشان کرد:نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی خطاب به نوبخت اعلام کردند حالا شما می خواهید یک گزینه غیر بومی را بیاورید،مجمع نمایندگان اجماع بر ابقای”محمد علی نجفی امیر کیاسر”دارند.

وی با ادعای عدم قانع شدن سخنگوی دولت از درخواست مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی،به آنان گفت نظر شما محفوظ می باشد و مجمع نمایندگان به سه نفر برای تصدی سمت استانداری این استان برسید ولی نمایندگان نتوانستند به اجماع برسند و سه گزینه معرفی بکنند.

دبیر مجمع نیروهای خط امام گیلان،بیان کرد:تعدادی از شخصیت های اصلاح طلب ساکن در پایتخت با برگزاری نشست هایی به جمع بندی رسیده اند و گزینه های آنان برای تصدی پست استانداری گیلان:”سید احمد حسینی،هادی حق شناس و قاسم رمضان پور نرگسی”است.

نتیجه تصویری برای هادی حق شناس

سید-احمد-حسینی-

راستی،متذکر شد:خبار طبق اخبار دریافتی سخنگوی دولت بر روی سه گزینه به جمع بندی رسیده که:”عبدالغفار شجاع،محمد علی محمدی ملاسرائی و محمد  ولی روز بهان”است.

محمد علی کیوان محمدی ملاسرایی

وی دو تن از دیگر گزینه های تصدی پست استانداری گیلان را “مصطفی سالاری”و”احمد دنیا مالی “معرفی و اذعان کرد:”باید منتظر ماند و مشاهده کرد رایزنی کدام گزینه های  برای تصدی این سمت بیشتر و موفق تر می باشد و فکر می کنم تا امروز و یا فردا استاندار جدید معرفی بشود.

نتیجه تصویری برای دنيا مالي

نتیجه تصویری برای مصفی سالاری

-قائم مقام شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان گیلان به ارزیابی عملکرد استاندار فعلی گیلان در طی مدت فعالیت 4 ساله پرداخت و ابراز کرد:”محمد علی نجفی امیر کیاسر”دارای ضعف های مثبت و منفی بوده و برای وی در دیگر پست ها آرزوی موفقیت داریم.

راستی،در تبیین شاخص ها برای انتصاب استاندار گیلان برای فعالیت در دولت دوازدهم،تاکید کرد:”نماینده عالی دولت در استان باید بومی،دارای مدیریت قوی،به دیدگاه اصلاح طلبانه نزدیک  و انسانی پاک دست بوده و اهل رانت خواری نباشد و به قول های خویش عمل بکند.

پایان پیام

 

 

 

 

 

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :