کاشف اسرار-یک مقام  مهم آگاه استانداری گیلان از تعیین نماینده عالی دولت استان در جلسه روز آینده هیات دولت و از احتمال  بسیار زیاد انتصاب”مصطفی سالاری”به این سمت خبر داد.

وی که نخواست نامش فاش بشود لحظاتی قبل در گفتگو با خبرنگار کاشف اسرار با اشاره به انتصاب استاندار سابق گیلان در سمت نماینده عالی دولت در استاندار البرز،اظهار کرد:تاکنون سرپرست برای استانداری گیلان تعیین نشده، ولی طبق روال معاون سیاسی و امنیتی استاندار عهده دار این سمت می شود.

photo_2017-09-23_05-46-50

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی نیز در گفتگو با خبرنگار این رسانه با ابراز بی اطلاعی از انتصاب سرپرست استانداری گیلان،بیان کرد:به طور معمول در غیاب استاتدار،معاون سیاسی و امنیتی وی عهده دار امور می شود.

ذبیح الله نیک فر لیالستانی با تاکید بر عدم صدور حکم برای تعیین فردی برای تصدی پست سرپرستی استانداری گیلان،خاطر نشان کرد:من در جریان صدور حکم نیستم.

photo_2017-09-23_05-47-26

این مسئول،در پاسخ به این سئوال مبنی بر این که استاندار در چه زمان منصوب می شود،متذکر شد:تاکنون چیزی مشخص نشده و همه دارند رایزنی می کنند و هیات دولت،رییس جمهوری و وزیر کشور باید انتخاب بکنند.

“یوسف صدیق عربانی”،امام جمعه موقت رشت طی سخنانی در مراسم نماز روز گذشته این شهر با آرزوی توفیق برای دکتر نجفی در کسوت استاندار البرز، خاطرنشان کرد: امیدواریم فردی که عهده دار مسئولیت در استان گیلان می شود در خدمت نظام و مردم باشد. البته حضور مدیران بومی در استان مورد تاکید است، اما تسلیم تصمیمات دولت خواهیم بود.

لازم به ذکر می باشد،علی رغم انتصاب سابق استاندار گیلان به سمت  نماینده عالی دولت در البرز در 22 شهریور ماه امسال،هم چنان نام و نام خانوادگی”محمد علی نجفی”به عنوان استاندار در پرتال استانداری گیلان،مشاهده می شود!

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :