کاشف اسرار.روز گذشته در رسانه ها اخباری مبنی بر انتصاب مشاور امور جوانان  استاندار و هم چنین سرپرست روابط عمومی استانداری گیلان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار ، بر اساس احکام صادره،از سوی «مصطفی سالاری»«فرشاد نوروز پور»به سمت «مشاور امور جوانان استاندار»و «علی پور حسن آستانه»به سمت«سرپرست  روابط عمومی استانداری»منصوب شدند.

متاسفانه از روز گذشته تاکنون خبر انتصاب «سرپرست روابط عمومی استانداری»بر روی سایت اینترنتی استانداری منتشر نشده و دلیل آن در هاله ای از ابهام است؟!آیا حکمی برای «پور حسن آستانه»صادر شده است؟

مشخص نیست آیا تاکنون مراسم معارفه«پور حسن آستانه»به این سمت برگزار شده است و دلیل عدم انتشار این مساله می باشد و یا در عصر ارتباطات متولی روابط عمومی  تمایلی بر اطلاع رسانی از امورات این دولت محلی ندارد؟!

از روز گذشته بارها خبرنگار این رسانه با سرپرست تازه منصوب قصد برقراری تماس تلفنی را داشته ولی علی رغم به صدا درآمدن بوق تلفن همراه«پور حسن آستانه»به تماس ها پاسخی نداده است!؟

لازم به ذکر می باشد در تابستان امسال خبرنگار این رسانه طی گفتگویی با «پور حسن آستانه»که پیش از این سمت«مدیر کل امور اجتماعی استانداری»را بر عهده داشت،این مقام دولتی بر برگزاری تور بازدید خبرنگاران از طرح های سالن سازی دریا و شنا در طرح های سالم سازی تاکید ولی وفا به عهد در هاله ای از ابهام و تاکنون اطلاع رسانی به کاشف اسرار نشده است.

انتظار می رود استاندار جدید گیلان موارد منعکس شده در این گزارش را مد نظر قرار بدهند و  با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت پاسخ گویی مسؤولین،پاسخی ارسال کنند.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :