کاشف اسرار.معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان از وضعیت نگهداری فاجعه بار پارک جنگلی امام زاده هاشم شهرستان رشت ابراز تاسف شدید کرد و از اعلام آمادگی  اختصاص بودجه به همین منظور خبر داد.

حجت شعبان پور بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار کاشف اسرار درباره انتشار وضعیت فاجعه بار پارک جنگلی امام زاده هاشم رشت توسط این رسانه،اظهار کرد:گیلان یکی از استانهای گردشگری کشور محسوب می‌گردد و شایسته نیست گردشگران بیایند و یا این مشکل مواجه بشوند.

وی با اعلام آمادگی استانداری گیلان برای تخصیص اعتبار جهت حل مشکلات پارک جنگلی امام زاده هاشم رشت،افزود:اختصاص کمک از محل اعتبارات استانی است.

این مسوول تاکید کرد:برای حل مشکلات به طور یقین با مدیر کل منابع طبیعی و آب خیز داری گیلان صحبت خواهم کرد و امسال هم اعتبارات لازم به این دستگاه خواهیم داد.

شعبان پور با دادن قول برای پیگیری و اختصاص اعتبار از محل استانی،اذعان کرد:مدیرکل منابع طبیعی گیلان باید با معاونت عمرانی استانداری مکاتبه و درخواست اعتبار کند و به دنبال آن بازدید از پارک جنگلی صورت گرفته و برآورد هزینه و کمک می کنیم.

وی در پایان با ابراز تاسف شدید از وضعیت فاجعه بار پارک جنگلی امام زاده هاشم از پیگیری این رسانه جهت حل مشکلات قدردانی کرد.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :