کاشف اسرار-نماینده مردم رشت و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از دیدار روز جازی با وزیر آموزش و پرورش با همراهی مدیر کل آموزش و پرورش گیلان در پایتخت برای تعیین تکلیف و حل مشکلات استخدامی بانوان معلم پیش دبستانی،آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی و معلمین حق التدریسی خبر داد.

غلام علی جعفر زاده ایمن آبادی  عصر امروز در گفتگو با خبرنگار کاشف اسرار با اعلام این خبر،اظهار کرد:جلسه صبح امروز با “سيدمحمد بطحايي“در تهران بسیار نشست خوبی بوده و به اتفاق مدیر کل آموزش و پرورش گیلان بی توجه به فضا سازی و دعواهای سیاسی صورت گرفته در فضای مجازی پی گیر مشکلات استخدامی معلمین حق التدرسی،آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی و پیش دبستانی بودیم.

به گفته وی جذب های صورت گرفته توسط”حاجتی“در اداره کل آموزش و پرورش گیلان به صورت قانونی بوده و بخش اعظمی از مشکلات این اشخاص حل شد،ضمن این که سهمیه جذب در امسال هم دو برابر می شود.

این مقام سیاسی با تاکید بر پی گیری کردن مشکلات و حل کردن جذب معلمین پیش دبستانی و حق التدریسی در آموزش و پرورش گیلان،خاطر نشان کرد:باید به صورت عملیاتی برای جذب معلمین یاد شده کار کرد و ضمن این که اتهامات صورت گرفته علیه بنده و “حاجتی”در فضای مجازی مبنی بر بی توجهی به معلمین تجمع کننده به نوعی بی تقوایی سیاسی به شمار می آید.

جعفر زاده ایمن آبادی،اتهامات بیان شده از طریق یالانچی سابق یکی از مقامات سیاسی ذکر و ابراز امیدواری کرد خداوند این افراد را به راه راست هدایت کند،ضمن این که بنده خیلی فرصت بچه بازی و پاسخ گویی به لجن پراکنی ها در فضای مجازی را ندارم و آنان افرادی کوچکی هستند و فقط بلد هستند بی تقوایی کنند.

وی با تصریح بر این که تمام انرژی بنده برای خدمت کردن برای مردم به عنوان ولی نعمتان گذاشته شده و ضمن این که مردم با بد اخلاقی ها،بی تقوایی ها و رفتارهای تخریب کننده توسط افراد کوچک چرت و پرت هایی نوشته می شود آشنایی دارند و مردم می دانند چه کسی تلاش می کند و چه شخصی پشت کامپوتر نشسته دارد با آبرو و حیثیت مردم بازی می کند.

ناگفته نماند بانوان معلم حق التدرسی طی روزهای گذشته در مقابل استانداری و هم چنین اداره کل آموزش و پرورش استان تچمع  و تقاضای حل مشکل استخدامی خویش را مطرح کردند که امروز معاون سیاسی و امنیتی استانداری هم طی گفتگویی با این رسانه بر پیگیری جهت حل مشکلات این عزیزان تاکید کرد.

یالانچی (لغت نامه دهخدا): یالانچی . (ترکی ، ص ) دروغزن . دروغگو. کاذب . لافی . دروغ باف .- یالانچی پهلوان ؛ (پهلوان دروغگو) آنکه دعویهای بی معنی کند. آنکه مدعی امری است و از عهده برنمی آید. مدعی کاذب

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :