کاشف اسرار – 29 اردیبهشت ماه 1401 بود مراسم معارفه ” حمید رضا مسکنی ” به عنوان رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان با حضور معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی، برگزار شد.

به گزارش کاشف اسرار ، از زمان انتصاب این مسئول که هم چنان مشغول به کار می باشد 11 ماه و 9 روز سپری گردیده و متاسفانه ” مسکنی ” پاسخگو تماس تلفنی نیست .

یکی از زیر مجموعه های رئیس سازمان جهاد دانشگاهی گیلان ، واحد ” آموزش زبان های خارجی ” می باشد که در جوار تقاطع غیر هم سطح شهر واقع شده و با افراد خواهان آموزش قرارداد های یک طرفه به نفع خودشان منعقد می کنند.

واحد آموزش در قراردادهای منعقد شده برای آموزش برای متقاضیان قرارداد یک طرفه ای منعقد می کند که اگر شخص خواهان بخواهد فسخ قرارداد بکند باید ضرر زیان به موسسه بپردازد ولی در قرارداد نفعی برای آموزش گیرنده قید نگردیده که اگر آموزش در زمان مقرر اجرایی نشود ، ضرر و زیان بگیرد.

در قرار موجود در نزد پایگاه خبری ” کاشف اسرار ” زمان آغاز آموزش اول اردیبهشت ماه جاری قید گردیده ولی متاسفانه ” واحد آموزش زبان های خارجی جهاد دانشگاهی ” با گذشت چندین روز به تعهد خود برای اجرای آموزش توجهی نکرده است و از متقاضی 100 هزار تومان هم دریافت شده است .

النهایه این یادداشت تلنگر برانگیز را با یکی از فرمایشات رهبر انقلاب خطاب به رئیس سازمان مذکور در باره مسئولیت پذیری به پایان می رسانیم و انتظار می رود آویزه گوش قرار بگیرد و هر چه سریعتر دلایل بی توجهی با ذکر دلیل و مستندات در اختیار افکار عمومی قرار بدهد.

رهبر انقلاب : اگر توان مدیریتی ندارید ، مسئولیت نپذیرید

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :